viernes, 28 de abril de 2017

Gestió d’expectatives

En aquesta entrada voldria parlar de la gestió d’expectatives. Habitualment en els projectes, és el client qui comenta els seus requeriments; i generalment, el proveïdor corresponent (o totes les persones o organitzacions implicades en oferir els producte o servei) s’adapten els requeriments del client.

Possiblement, el client quedarà més o menys satisfet en funció de l'expectativa que s’havia generat, segons els seus requeriments i resultat final del projecte.


Amb aquesta petita introducció de la gestió d’expectatives. Crec que es podria equiparar als Acords inicials. Considero que els acords inicials que vam fer tots els grups, és una bona manera de consensuar la forma de treballar i assolir el resultat esperat, ja sigui del client o de les mateixes persones involucrades en el projecte.

Quan en un projecte, no s’han acordat i consensuat totes les tasques i activitats, amb totes les persones involucrades en el projecte. Possiblement, la satisfacció del client, i inclús també les persones implicades en el projecte, no quedin satisfets amb el resultat final.

Per aquest motiu, crec que els Acords inicials són necessaris per satisfer les expectatives del client i de les persones involucrades en el projecte.

Fins la propera. 
Salutacions,


Mar Llop Portolés

1 comentario:

  1. Hola Mar.

    Una entrada molt gràfica. En el meu cas m’ha recordat la PAC 1 quan el Joan demanava certs ítems a l’enunciat de la PAC i crec que les expectatives no s’acabaven de complir.

    No obstant en referència als Acords Inicials diria que estan més enfocats al grup, i sí indubtablement acaben beneficiant o perjudicant el treball. Per tant molt important la seva elaboració i consecució.

    Fins la propera!!

    Irene

    ResponderEliminar

La importància d'una valoració externa

Hola a tots, Després d'acabar els nostres projectes, ens ha tocat revisar projectes dels altres companys. Tots hem rebut crítiques, en...