En aquesta entrada voldria parlar de la gestió d’expectatives.
Habitualment en els projectes, és el client qui comenta els seus requeriments;
i generalment, el proveïdor corresponent (o totes les persones o organitzacions
implicades en oferir els producte o servei) s’adapten els requeriments del
client.
Possiblement, el client quedarà més o menys satisfet en
funció de l'expectativa que s’havia generat, segons els seus requeriments i
resultat final del projecte.
Amb aquesta petita introducció de la gestió d’expectatives. Crec que es
podria equiparar als Acords inicials.
Considero que els acords inicials que vam fer tots els grups, és una bona manera
de consensuar la forma de treballar i assolir el resultat esperat, ja sigui del client o de les mateixes persones involucrades en el projecte.
Quan en un projecte, no s’han acordat i consensuat totes
les tasques i activitats, amb totes les persones involucrades en el projecte. Possiblement,
la satisfacció del client, i inclús també les persones implicades en el
projecte, no quedin satisfets amb el resultat final.
Per aquest motiu, crec que els Acords inicials són necessaris per satisfer les expectatives del client i de les persones involucrades en el
projecte.
Fins la propera.
Salutacions,
Mar Llop Portolés
Hola Mar.
ResponderEliminarUna entrada molt gràfica. En el meu cas m’ha recordat la PAC 1 quan el Joan demanava certs ítems a l’enunciat de la PAC i crec que les expectatives no s’acabaven de complir.
No obstant en referència als Acords Inicials diria que estan més enfocats al grup, i sí indubtablement acaben beneficiant o perjudicant el treball. Per tant molt important la seva elaboració i consecució.
Fins la propera!!
Irene